Salta al contenuto

Alterna Shoutbox Urlobox

@  marcap : (22 August 2017 - 07:28 PM) Io forse ci entro a pelo, devo controllare Vram che ce ne vogliono 2 ma credo di averne 1
@  energia : (22 August 2017 - 06:36 PM) tanto non ho i requisiti per poterlo provare :)   

https://twitter.com/...412553722167296
@  marcap : (22 August 2017 - 06:28 PM) PES2018 Demo will be released on 30th August 2017 for Xbox 360, Xbox One, PS3 and PS4, prior to September 14th release on PC and consoles
@  marcap : (22 August 2017 - 05:06 PM) Potrebbe essere un'idea , mandiamo un messaggio all'acciuga.
@  energia : (22 August 2017 - 04:58 PM) Ora che abbiamo Szczesny (non so come si scrive e mi da noia cercarlo) buffon lo potrebbe provare centrale difensivo
@  marcap : (22 August 2017 - 03:33 PM) di sicuro si oppone alla vendita di sturaro. avevo anche letto che potrebbe retrocedere marchisio e far ripartire l'azione da lui, stile bonucci.
@  energia : (22 August 2017 - 01:48 PM) a lui piace fare giocare tutti fuori ruolo... non mi meraviglierei fosse vero
@  energia : (22 August 2017 - 01:47 PM) ieri si era paventata persino la voce che il magico Allegri volesse convertire Sturaro a fare il terzino... sarà vero?
@  marcap : (22 August 2017 - 12:14 PM) Ma la Juve con Spinazzola perde tempo o sbaglio? Se non sbaglio la Juve è nel torto da quel che ho letto...
@  energia : (21 August 2017 - 06:28 PM) @marcap: http://www.sportmedi...a-per-ora.shtml
@  marcap : (21 August 2017 - 06:27 PM) @Pinturicchio07 : nothing new under the sun !!!!
@  Pinturicchio07 : (21 August 2017 - 05:16 PM) https://i.imgur.com/OzHeeGi.jpg
@  marcap : (21 August 2017 - 03:37 PM) Si prende Strootman e gli si da Cuadrado? va a finire che il colombiano a forza di dire che parte parte davvero...
@  energia : (21 August 2017 - 02:38 PM) non vedevo l'ora di un po delle solite polemiche
@  marcap : (21 August 2017 - 01:50 PM) E' cominciato il campionato e son cominciate anche le polemiche :)
@  marcap : (20 August 2017 - 09:06 PM) @Pinturicchio07 he was fired
@  Pinturicchio07 : (20 August 2017 - 07:20 PM) I thought he was fired / he resigned from Mediaset Premium ??
@  Pinturicchio07 : (20 August 2017 - 07:20 PM) All this controversy by that clown Pistocchi
@  energia : (20 August 2017 - 07:20 PM) e poi allegri continua a tenere super mario sempre in campo perchè ha paura di prendere le botte...
@  Pinturicchio07 : (20 August 2017 - 07:19 PM) Hi :)

Foto

Pes 2017 PC (caricamento infinito)

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 enz077

enz077

Pulcino

• Members
  • 7 Messaggi:

Inviato 15 July 2017 - 02:50 PM

Ciao a tutti,ho installato pes 2017 pc,cpy,poi ho scaricato una patch Pesgalaxy  Patch 2017 3.00....lo installata,il gioco non partiva proprio,poi ho scaricato, CPY_exe_v.1.04.01 _fixed_By_NRG_DLC 3.0 compatible....il gioco parte.....però quando deve iniziare la partita...non inizia mai....carica sempre...ma la partita non inizia...per favore mi aiutate? come posso risolvere?

#2 marcap

marcap

. : The KILLER : .

• Admin
  • 17545 Messaggi:

Inviato 15 July 2017 - 03:08 PM

Salve e benvenuto. Qui forniamo assistenza solo per la PTE patch quindi se sorgono problemi con la Pesgalaxy rivolgiti a loro.

Senza nessuna patch il gioco ti funziona bene oppure no?

Se hai ancora problemi vuol dire che hai fatto qualche errore di passaggio installando il CPY.

#3 enz077

enz077

Pulcino

• Members
  • 7 Messaggi:

Inviato 15 July 2017 - 03:20 PM

Salve e benvenuto. Qui forniamo assistenza solo per la PTE patch quindi se sorgono problemi con la Pesgalaxy rivolgiti a loro.

Senza nessuna patch il gioco ti funziona bene oppure no?

Se hai ancora problemi vuol dire che hai fatto qualche errore di passaggio installando il CPY.

Ciao,senza patch andava benissimo....

#4 marcap

marcap

. : The KILLER : .

• Admin
  • 17545 Messaggi:

Inviato 15 July 2017 - 04:52 PM

Ciao,senza patch andava benissimo....

Quindi è la Pesgalaxy che ti crea problemi. Se vuoi tenere quella patch devi chiedere a loro.

#5 energia

energia

NRG

• Moderatore
  • 891 Messaggi:

Inviato 15 July 2017 - 07:40 PM

Ciao a tutti,ho installato pes 2017 pc,cpy,poi ho scaricato una patch Pesgalaxy  Patch 2017 3.00....lo installata,il gioco non partiva proprio,poi ho scaricato, CPY_exe_v.1.04.01 _fixed_By_NRG_DLC 3.0 compatible....il gioco parte.....però quando deve iniziare la partita...non inizia mai....carica sempre...ma la partita non inizia...per favore mi aiutate? come posso risolvere?

se hai il gioco crackato è chiaro che ti mancano i tre DLC rilasciati da Konami... per evitare il loop infinito del blocco al kick-off devi avere il dlc 2.0 (è lui i colpevole del blocco) fixato per il cpy crack... scarica tutto da qui:

https://mega.nz/#F!D...NkYaRMotqtfslg?

sovrascrivi i 3 dlc scaricati dentro alla tua cartella download del gioco

#6 Pinturicchio07

Pinturicchio07

Pulcino

• Members
  • 22 Messaggi:

Inviato 29 July 2017 - 07:52 PM

If you have the cracked game it is clear that you miss the three DLCs released by Konami ... to avoid the infinite block loop at kick-off you have to have dlc 2.0 (he's the culprit of the block) fixed for cpy crack .. Download everything from here:

https://mega.nz/#F!D...NkYaRMotqtfslg?

Overwrite the 3 dlc downloaded into your game download folder

Hi NRG, 

conosco solo qualche parola di italiano :( sorry I am not Italian, that's the extent of my italian. 

inb4 have you installed properly? YES I am a CPY User and I am using the fixed DLCs and your fixed CPY Crack v1.04. 

I am facing a very peculiar problem:

I am playing ML with Juventus. In the first season, I play the first Coppa Italia game against Perugia. 90 minutes are done, the game is finished, but PES does not move ahead. I only see a black screen with the button for "NEXT" and the game is stuck. 

I will upload a screenshot soon, but have you experienced this ?? Any solution ?? 

#7 energia

energia

NRG

• Moderatore
  • 891 Messaggi:

Inviato 30 July 2017 - 07:44 AM

@PInturicchio07

A problem of "stuck" to infinite loading,  generally is due by some missed file that the game try uselessly to load...

So now we must testing it by exclusions:

1- So the first thing you have to do it's to be sure you haven't some missed file with yours .CPKs files...

If you use a pte 5.3 option file you need to be sure the files you use (.cpk files and stadiums into your stadium server if used) aren't in conflict with it...

so try to play your Master League with your cleaned pte patch 5.3 as PTE TEAM developed it

this is the right order for the PTE5.3's DpFileList file:

PTE_patch_5.3.png

be sure to have included all the CPKs above into your dpfilelist with that order and try if with only these files your issue happens again... (if you use them, esclude also sider lua modules as stadium server and others )

2- If the problem persists also using only the cpks files of the PTE PATCH 5.3, the problem could be due by your new unofficial  save file with summer transfers updates... Could be it has some errors that make conflicts with file that need to be loaded when you have the stuck during your ML.

(I seen into the image you posted in the chat of this forum, you used PesLover stadium pack...maybe your option file wasn't prepared for that stadiums list?)

Maybe also who modified the unofficial save files has made some errors inside it... The edit tools generally used to make transfers can make errors because are all beta or testing versions...

You should try to play a new master league with the original edit0000000 by pte team, to esclude also this point

3- If you are now 100% sure that your problem isn't due by one of the two above  points , we need to conclude that your crash is due by the CPY crack...

Also if I fixed it to load all the three DLCs by Konami as the original steam v.1.04.01 of the exe makes, It's still based to v.1.01 of the exe... The CPY team never released new crack for new exes by konami... So the first version of the game had various bugs and the random crashes were one of these one... Another bug is for example the one for missed minifaces for players edited into EDIT00000000... Another one is the bad cursor position when you play with the blimp camera view etc.. etc...

However generally a stuck with infinite loading is due by a missed file into a cpk file... so be sure you don't have conflicts into the cpk files you use if your game stuck at an infinite loading...

#8 energia

energia

NRG

• Moderatore
  • 891 Messaggi:

Inviato 31 July 2017 - 10:33 AM

Hi NRG, 

conosco solo qualche parola di italiano :( sorry I am not Italian, that's the extent of my italian. 

Any solution ?? 

Don't use the latest Ghufran save file for pte 5.3 summer transfer updates...

I verified by myself  it's a corrupted save file that creates many issues...

#9 Pinturicchio07

Pinturicchio07

Pulcino

• Members
  • 22 Messaggi:

Inviato 31 July 2017 - 03:26 PM

Don't use the latest Ghufran save file for pte 5.3 summer transfer updates...

I verified by myself  it's a corrupted save file that creates many issues...

You know of any good Option File that I can use with the PTE v5.3 for transfer updates ?? The default Option File by PTE v5.3 does not have transfer updates. 

I was thinking of this one: 

PES 2017 OF PTE v5.3 – Latest Transfers Up To 28.7.2017

PES2017-Option-File-Patch-PTE-5.3-Transf

PTE 5.3 latest transfer update 28.07: http://gsurl.in/4Aln

#10 energia

energia

NRG

• Moderatore
  • 891 Messaggi:

Inviato 31 July 2017 - 05:22 PM

I'm testing many files... but seems externals tools used to updates transfers can corrupts files... so it's difficult for me now indicate a valid updated transfers file at the actual moment with the garancy that it works without any sort of issue...

regarding your link:

Please use only cleaned link to the file (no ad clicks sites that capture your browser):

upload it to mediafire , zippishare or mega.co.nz if you want share it. Thank ;)

#11 Pinturicchio07

Pinturicchio07

Pulcino

• Members
  • 22 Messaggi:

Inviato 31 July 2017 - 06:49 PM

Regarding your link:

Please use only cleaned link to the file (no ad clicks sites that capture your browser):

upload it to mediafire , zippishare or mega.co.nz if you want share it. Thank ;)

I apologize, did not mean to spam. I forgot about that link from PES-Patch. I will make sure I am more careful in the future, NRG :) 

EDIT: I see PTE has officially released PTE v6.0, so no need for unofficial transfer patches ;)

#12 energia

energia

NRG

• Moderatore
  • 891 Messaggi:

Inviato 31 July 2017 - 06:55 PM

I apologize, did not mean to spam. I forgot about that link from PES-Patch. I will make sure I am more careful in the future, NRG :)

EDIT: I see PTE has officially released PTE v6.0, so no need for unofficial transfer patches ;)

don't worry ;)